Stackars Kim!

Ser att det smöar och blåser idag också, stackars Kim som hade kördag till jobbet idag! Tror dessutom att han glömde ställa väckaren tidigare för att gå ut och skotta fram bilen! Han som inte är riktigt pigg heller, hade feber igår kväll... vilken kämpe! + att dom har en heldag med snöskottning på jobbet... jag är inte avis! Vi får väl hoppas att det slutar snöa idag. Men har hört att det kommer att komma mer imorgon och att det ska bli kallare. :/ Blir nog en lugn helg, mysa i soffan under en filt och se film.

Idag kommer Malin hem :D Pappas ska fara och hämta henne i Umeå vid lunch! Längtar! Hon ska vara hos oss i helgen, så mysigt :D :D  Vi får se om Ella och Tony kommer ikväll också.. men man vet aldrig. Beror väl på hur läget är. Nu vaknar min dotter! Hon väckte mig vid 6.30 och somnade om själv...! Kände att det inte var värt att somna om för att kanske bli väckt på en halvtimme igen, då blir jag så trööött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0