Söndag.

Igår blev det statsrunda, Thea somnade nästan direkt vi kom! Lunch på SubWay och lite strosande. Jag köpte en hårfärg och Kim lånade hem Blurayspelaren. Jag har kollat in en köksradio på expert förut, men den var så jäkla dyr, ca 1300 kr! (Den går på både kabel och batteri, så man kan ta med den på standen om man vill!) Meeen, nu var den prissänkt och med lite rabatt så blev det ganska bra. Den är avlagd iaf.. så vi får väl se om jag får den i födelsedagspresent ;) Sen så var K tvungen att åka till Ursviken och jag, Malin och Thea gick hem till mamma som planerat. Det var lite kallt, blåste en del.. men Thea sov gott iaf :) På kvällen såg vi melodifestivalen och både jag och Kim knoppade in till filmen! Var bara M som var tapper.. ;) Thea åt sista målet vid 23.30 och sen fick vi sovmorgon till klockan 7.30! Jaa... eller jag väckte nog Thea. Sötisen som har börjat vända sig i sömnen och sover på mage!

Idag kanske vi ska till K:s mormor och hälsa på, det var ett tag sen nu! Annars är jag sugen på en promme, trots att det inte är alltför bra väder.... Snöar... och det är ju ovanligt :P Vi ska nog ta en sväng och handla också.

Jag fyller alltså år på torsdag... kommer knappt ihåg det själv! Mamma påminde mig igår. Skönt att slippa allt tjat med vad man önskar sig i år! Verkar som att alla har kommit på något :) Ja, jag glömde kameran hemma igår, så det blir inga foton från igår! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0