Sittvagn!

Nu är vi hemma och jag har just fixat till sittvagnsdelen till Thea :D Finns det inte hål i fårskinnet, till selen, så får man göra några egna ;) Måste säga att det var huur smart som helst att köpa ett skinn som egentligen ska sitta på ett bilsäte! Då behövde man bara dra över skinnet på ryggstödet och sen sitter det fast! Finns nämligen resårband på baksidan av skinnet! Så det är ett tips! ;) Ska bli så kul att se vad T säger om sittvagnen! Tänk om det inte är någon höjdare alls, kan bli ett jobbgt läge imorgon om vi ska gå hem från stan... Meeen har man svårt att rymmas i liggdelen så finns det som inga andra alternativ! Kan ta lite kort imorgon och lägga upp, så ni får se den lilla tuffingen! Shit, tiden går så himla fort, nu 6 månader, snart 1 år!!! Det märker man särskilt när man träffar folk och dom säger att hon blivit så stor! Mammas och pappas lilla bebis :) Och sen när man märker att hon utvecklas hela tiden, från sitta till få tänder och lyssna till sitt namn, greppa saker, vända på sig... Förstår verkligen vad alla menar med att man ska ta vara på tiden som småbarnsförälder!

Vi har just lagt en trött unge, som ligger och är en aning övertrött. Hon är så jäkla snabb på att vända sig på mage! Igår somnade hon så, (som i steget!) men jag var tvungen att vända henne. Kändes bättre så, man vill ju inte att det ska hända nåt. Nog för att när jag var bebis så skulle man ligga på mage och sova, absolut inte på rygg.. när Fredde föddes -93 så skulle barnet ligga på sidan. SÅ det ändras...! Känner kanske att jag litar mest på den senaste uppdateringen!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja det är verkligen tur:) Vi är så oerhört tacksamma att han tog sig tid att hjälpa oss:)



Haha okej, jag kan inte hålla mig från att se den minst en gång i veckan:P

2009-02-21 @ 11:16:13
URL: http://sofiialu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0