Senildement!

Nu när jag kommer ihåg det måste ju säga tack till alla som har grattat mig :)

Vi vaknade i vanlig tid.. 6-6-30. Thea har varit vaken en stund, legat och kämpat på på golvet! Nu har hon fått ögonen för en av mina blommor... jaaa... det kan ju bli kul när hon kryper på alla fyra och lägger in turbon! :P Ajabaja!

Kim har åkt upp till stan och ska se om hans börs är på jobbet.. tror det eftersom han hade borta den redan när hon kom hem. Skickade med lite fika till Kims snälla arbetskamrat som skulle larma av, eftersom K glömde kortet på jobbet (OCKSÅ!) Skulle kanske ta och skaffa senilsnöre på alla hans grejer :P Nu ska jag gå och göra mig iordning. Det blev visst inte så bra väder som jag trodde idag, vars är solen?!!



Thea får väl ge igen sen när hon blir äldre, busmoster ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha vilken söt bild:) Där var Thea ruskigt lik sin mor;)

2009-02-28 @ 10:43:40
URL: http://sofiialu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0