S N Ö med stort Ö!

Funderar seriöst på att skippa stan idag, åka direkt till Sofia. Det snöar och blåser så in i helvete! Dom har inte ens varit och plogat på våran gata än... hoppas dom kommer snart så vi får oss iväg idag! Ja, sen har vi ju det eventuella bekymret att få ut bilen från parkeringen... hoppas det har blåst såpass att jag slipper skotta en väg ut. Kim var snäll och satte i motorvärmaren innan han for till jobbet imorse, bytte blöja och gav Thea mat innan också, hon vaknade klockan 6. Vilken toppenkille jag har :D Lyxigt! Vi får väl se om vägarna ser lite bättre ut i eftermiddag, då kanske jag kan fara på apoteket och köpa lotion till Thea. Hon har varit så himla torr! Har fortfarande lite på armbågarna... skulle tydligen finnas en särkild kräm för små bebisar ;) Så att det inte ska svida när man smörjer.

Nu ska jag gå och göra mig klar, bara Thea somnar först ;)



En väldigt liten Thea, 15 dagar gammal ;)


Thea nu på morgonen, 5 månader & 23 dagar ;)
Vårat lilla gotroll!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åååh gullrumpan! Så liiiiten hon var!

2009-02-05 @ 16:44:43
URL: http://sofiialu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0