Pengar.

Vet ni vad jag kom på idag?! Jag har inte fått någon lön för den dagen jag var ut och jobbade i December! Så jag mailade löneassistenten och hon skulle fixa det ;D Nice, en tusinglapp till! Dom behövs alltid!

För en stund sen fick Thea gröt... har provat det några gånger förut och hon tycker inte att det är gott! Aaah, får väl försöka några dagar och se om jag får nån annan reaktion än rysningar :) Nu måste vi börja köra igång det här med maten ordentligt så hon kan börja äta hela portioner någon gång! Kan ju inte leva på gröt, plommon och päronpuré hela livet. Magdropparna verkar förresten ha funkat, nu är hon typ normal i magen. Poopet är inte stenhårt och hon mår bra :) Hoppas bara att det fortsätter så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0