Min prins!

Igår skulle ju M komma hit på eftermiddagen men kunde inte komma hit förän vid 17.00. Hon skulle köra hem bilen som Majja lånat för att ta sig till jobbet. Så jag och Thea byltade på oss kläder och gick ner till pappa! Kaaaalt var det, särskilt när vi gick hem, då var det vid -16 och blåste. Det blev raska steg...! Skönt att få se Malin igen :D Min andra prinsessa! Kim var duktig och gjorde tacos, sen kom Ella och Tony och vi såg lite Let´s Danca och en vampyrfilm. Sen var vi ganska trötta allihop så vi somnade vid 23.30 kanske! Imorse vakande Thea vid 6.30, fick en ny blöja och lite mat sen somade hon om till 9.30! Vilken snäll liten bebis vi har :D Jag sov förresten halvsittandes inatt... kände att det bultade i ena örat.. nässpray och en alvedon och det känns väl ok idag. Skickade K att handla mat och vara på apoteket. Köpte treo, en räddare när man har ont i öronen! Jag tror förresten att jag ska skicka K och handla själv varje gång! Han kom hem med godis, ben & jerry glass, en fleecetröja till Thea och ett GUITAR HERO till mig :D :D Han sa att det var en tidig fördelsedagspersent! Nog för att jag har sagt att jag inte vill ha någonting av honom.. sötnosen! Älskar dig! <3

Har lovat K att se hockey i eftermiddag... ;) Vi ska väl roa oss med nåt annat. Det blir nog att mysa på hemma heeela dagen! Thea är på toppenhumör fastän hon är förkyld :)  Någon promenad blir det då inte... vill inte att varken jag eller Thea ska bli sjukare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0