Impuls middagsbjuding.

Imorse blev det en prommenix i det sköna men snöiga vädret. Vi hade en lite schåpig och bestämd bebis som inte ville sova! :P Hem till pappa och Majja så T fick sova ute :) Sen bjöd vi hem dom till oss på kotletter och rotsaksgratäng! Majja bakade bullar medans vi var där, så hon tog med sig några till kaffet efter maten! MUMMA! Måste nog baka bullar någon dag, var länge sen nu!!! + att det är ju som bra att ha fika när det kommer folk och ska gratta mig på tordag ;)
Vi såg filmen "Hancock" (som vi har sett förut!) och sen gich P & M hem, just nu sitter vi och ser Beck. Eller Kim ger Thea välling och sen ska hon förhoppningsvis sova för natten. Går rätt bra nu när hon har börjat få välling faktiskt! Var ju heaven när hon sov ca 10 timmar varje natt!!! Malin har nyss åkt till stan... far tidigt imorgon med bussen.

Funderar om jag ska fara och handla imorgon, kanske. Känner för att börja läsa en bok också.. kanske skulle börja på Stieg Larsson triologin som jag köpte när jag var gravid! Har börjat läsa första boken flera gånger... början är lite trööög. Men böckerna ska ju tydligen vara suveräna... så det är väl bara att börja ;)

Nu ska jag mysa i soffan med min underbara sambo, som både lagat mat och stökat bort idag! (Och mycket annat duktigt!) Han är en riktig pääärla! <3

Kommentarer
Postat av: Elina

tycker absolut att du ska börja läsa böckerna, den första är väldigt trög i starten men så bra sen !:)

2009-02-22 @ 23:02:23
URL: http://elinastenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0