Melodifestivalen.

Igår fick jag chansen att fara och kolla på melodifestivalens genrep.. men jag tyckte att Kim kunde fara med Ella istället. :) Så jag och Thea var hos mamma/momme och mös, såg Let´s Dance och åt gott. Thea var lite gnällig... men det gick det mé! Man kan ju inte vara på topp alla dagar ;) När vi kom hem fick Thea äta 50/50 välling/ersättning... hon åt iaf och tyckte inte det smakade så annorlunda tror jag! Hon sov dock inte hela natten... vaknade en gång och vaknade sen 7.30 på morgonen.

Jaha, det blev som jag förutspådde, vi ska vara med Ella ikväll. Hennes sambo är dock så oromantisk att han ska ha xboxkväll med några grabbar! Så vi ska vara hos svärfars, äta middag och se melodifestivalen. (Är liiiite avis på M & K som ska till Piteå och sova på hotell!)

Vi har lagt ett bud på huset förresten, 695 000:- =utgånspriset. Dom skulle inte sälja under det.. 6 par är vi som är intresserade. Vi får väl se vem som lägger det sista budet! :P Tror det var nästa torsdag budgivningen skulle det vara över.... :)

Nu ska jag gå och göra mig lite frukost, har ont i halsen idag... kan inte förkylningen gå över någon gång! Hoppas att det ska bli lite varmare ute.. kanske man kan gå en promme!

Kommentarer
Postat av: sandra

Okeeej, är det nånting som du inte hade med dig som du skulle velat ha med dig som du kan rekommendera :P Måste ju trots allt börja tänka på vad man ska packa ;P

2009-02-15 @ 00:17:08
URL: http://sandralindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0