Lycka!

:) Vaknade och hade världens gladaste och finaste bebis i sängen :D Hon vaknade vid 2... tror jag det var. Jag bytte blöja och Kim gjorde käk (som hon inte ville ha). Så vi la henne i våran säng och då somnade hon om! hur mysigt som helst! Måste nog låta Thea sova i våran säng oftare! När man vaknar och hon tittar på en.. man blir så lycklig! Och hon har blivit sååå duktig på att stoppa in tutten själv! Det händer så mycket, snart säger det väl bara tjoff och sen kryper hon! Är ofattbart att hon är 6 månader idag.

Ska snart ringa min mor... käka lite frukost och göra oss klara. Malin kommer hem idag också!!! Hon ska nog vara med Krille, imorgon firar dom förresten 5 år tillsammans, Grattis <3!

Kommentarer
Postat av: sandra

Kan tänka mig att man blir hur peppad som helst då =D Haha jaa,egentligen skulle jag ha skickat han till soffan istället,det stämmer;P

Duuu förresten, när packade du bb väskan ?

2009-02-13 @ 12:11:35
URL: http://sandralindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0