Inte en bildag idag!

Åååååååååååååååååååååå, gruvade mig ju för att gå utanför dörren idag! Och det var inte i onödan kan jag ju säga. K och hans jobbarkompis var hem till oss, Kim skulle hämta nya sockar... han blev ganska blöt när han skottade en halv meter snö imorse ;) Iaf, dom skottade ut våran bil också :D Men innan jag skulle fara så hann plogbilen komma och göra en feeet kant! Jahaa... det var ju bara att skotta det. Färden till stan var INTE trevlig, körde över "stan" den södra sidan verkade lite vansklig. Tänkte att det säkert är bättre plogat på skelleftehamnsleden ;) Körde typ 70 km/h.. så det gick ju ganska bra. Man såg inte mycke, såg knappt bilen som var 50 meter framför mig! Men jag tog mig då till Sofia, Robin och Tuva.

Thea var ganska intresserad av Tuva :) Dom kommer säkert att hitta på mycket bus när Thea blir lite äldre! Vi tjollrade och S gjorde mellis i form av fruksallad. Thea har fått smaka rån för första gången, hon tyckte det var lite konstigt först men sen satt hon och sög och slickade på det! Gott gott :) Nu har jag kommit till mamma för en stund sen. Dennis hade inte plogat nåt nu på dan... så min bil fick agera plog.. vilket resulterade i att jag fastnade halvvägs upp! Jajja... det var bara att ta spaden och Dennis skulle försöka köra upp den. Meeen.. det gick inte så bra, vi har för låg bil enl Dennis! Ja, det är då skottat en liten väg upp.. han tog min bil (och Thea) och for och hämtade mamma på jobbet. Så vi får väl se om dom tar sig ända upp när dom kommer ;)

SÅ ikväll ska vi vara hos mamma och Dennis, käka middag och förhoppningsvis ta oss hem ikväll!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja oj vad som ska busa och leka om några månader:) Tack för att ni kom, det var mysigt:)

Puss

2009-02-05 @ 16:42:38
URL: http://sofiialu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0