Heldag med moffe :)

Faaaasiken vad segt blogg.se är den här tiden på kvällen!

Pappa <3 kom hit mitt på dagen, jag käkade lunch och sen ut på en promme! Förbi ICA och köpte semlor innan vi gick hem till pappa och Majja. :) Thea fick sova en stund och sen var hon på toppenhumör! Babblat för fulla muggar :) Idag är det aaajaaajaaa och daadaajaaajaa som har gällt!

Kvällen har vi spenaderat i Ursviken hos K:s föräldrar, hockey och Ellas hembakta semlor ;) Har önskat mat till på torsag också, inte illa att ha en svärfar som är en jäkel på att laga mat! Sa att jag ville ha nåt med champinjoner.. kanske mest för att K inte tycker att det är så gott.. :P (Lite ska man väl passa på när man får välja!) Men vi får väl se vad han hittar på, gott brukar det då alltid bli :) Är sugen på grillat, men det är ju inte riktigt säsong.. + att Kims familj har en tradition att inte grilla före valborgsmässoafton!

Imorgon vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på... känner då inget sug att fara på stan och strosa heller. Är ju som igen idé att handla nåt dagen innan man fyller år :P Hemma är som allting gjort... så man kanske skulle ta och ställa sig och baka lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0