Fettisdagen!

Jo, men jag bockade som av hela min lilla lista igår :) Hittade en massa andra, bra-att-göra på vägen, men det är ju bara  + :) Tycker att Stieg Larsson boken verkar väldigt bra... har som börjat komma in i den! Annars blev det bara slökväll i soffan igår.

Ja idag är det fettisdagen... nog för att semlor inte är en av mina favoriter! Men nån semla ska man väl få ner idag ;) Har faktiskt redan ätit en i år, Majja har gjort  hembakta och det är då 10 gånger godare än köpta! Hmm, har varken bil eller barnvagn idag.... vet att K skulle en sväng till hamn. Han kanske kan komma förbi med Theas lilla  rääser ;) Kan vi gå en promme och kanske gå förbi hos P & M! Vet att det är hockey ikväll... så vi ska väl förmodligen till Ursviken. Vi ska och kika på ett hus idag också, vet dock inte vilken tid.

Just nu ligger min pigga lilla bebis i gymet och tjollrar.. Vaknade faktiskt före henne idag. Skönt, då hinner man sätta igång tv:n, ta på sig glasögonen och vakna till lite. Annnars har jag blivit värsta zombien på morgon! Jag som alltid har varit så morgonpigg :P

Det ska bli spännande och se när Thea har tänkt komma på hur man kryper! Är fortfarande i lite sälläge... och när hon höjer överkroppen sänker hon rumpan och tvärtom. Eller hon kan åla sig lite framåt och bakåt...men inte stå på alla fyra än! Nä, nu måste jag klä T som just doppade hela armen i kräkpölen :P Sen lite frukost!

Kommentarer
Postat av: sandra

Jaa usscch, fyy vad jag hatar magsjuka :( Jaa jagvet ,stackaren !!

2009-02-24 @ 11:14:09
URL: http://sandralindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0