Engelsktalig.

Nu är i princip allt klart, Kim har åkt till stan och jag tänkte försöka få en trött bebis att sova. Det borde ju inte vara så svårt?! Tror att det kör lite i magen på henne, men det är då mycket bättre än vad det har varit iaf. Skulle vilja gå och lägga igen ögonlocken själv en stund också.. men ah, fastnar nog framför tv:n, som vanligt. Kom på att Design med Simon och Thomas är klockan 20.00! Shit, hoppas visningen går snabbt. Helst av allt skulle jag nog vilja fara till mamma och bara slappa, så får Kim sköta resten själv! Men så kan man ju inte vara ;) Kanske ska nämna att karln som ska komma endast pratar engelska och inte förstår svenska... jobbigt läge!

Jag som just hade börjat fundera om vaccinet och frågade mamma vad hon trodde. Hon sa att det brukar dom på BVC hålla reda på.. men det kanske är annars nu för tiden ;) Sist jag var där sa hon att det var läkarkoll nästa gång och då sa jag att det kommer väl en tid i brevlådan. Ja, men om det inte skulle göra det så sa hon att jag skulle ringa och boka en tid. Jajja, så.. då sa jag till mamma att jag tänkte avvakta och se om vad det kommer att stå i kallelsen.. och så kom brevet idag! Ha! Då var det bekymret ur världen, Thea skulle både ha läkarkoll och vaccineras vid samma tillfälle ;) Vi får väl se hur nöjd unge jag kommer att ha när vi går därifrån :P

Nice, nu har Thea somnat!


20.47
Nu har dom varit och kollat och dom verkade riktigt intresserade. Vi skulle höras när vi varit och kollat på huset i Ursviken... sen får vi se om det finns någon tråd att spinna vidare på ;) Fick komplimangen att vi inrett vårat hem väldigt smakfullt :) Så det känns bra! Det gick bra med engelskan också, det var inte så svårt att prata med "henne" så hon fick översätta till "honom"! Kanske var bäst så så det inte blir några missförstånd, engelskan använder man ju inte direkt varje dag! Nu håller vi på att se Design med Simon och Tomas, det verkar vara lite tossiga ideér dom har idag! Helt galet, jag tror inte att jag någonsin skulle välja den där tapeten!!!

På onsdag ska jag upp till stan och handla takfärg till köket... så det kan bli klart där någon gång..! Jaha, då var programmet typ slut strax, då blir det Advokaterna på 4:an.

Vi hörs. ;)

Kommentarer
Postat av: sandra

jo det kan man =) njaa, bra & bra,det dyker alltid upp nånting som måste göras före vi kan börja måla om byta golv osv:P men nu får vi hoppas att inget annat dyker upp =)

Ska ni köpa huus förresten ?=)

kram

2009-02-03 @ 11:02:23
URL: http://sandralindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0