Byte.

Neeeej, min radio som jag fick är nog trasig! Asch då... men då blir det att fara till stan och byta imorn. Vi ska lix dit och lämna igen lite filmer och sen hem till mamma :) Vet att jag fick den sista svarta.. men det känns faktiskt lite lockande med en röd :P

Ja som sagt, mamma kom i eftermiddags. Vi gick en promme till ICA och sen fick mamma agera barnvakt medans jag började baka. Det blev långpannebullar med philadelpiaostgisch, choklad cookies och kolakakor. Allt blev godkänt, så inget var förgäves. + att nu finns det massor med fika här, någon som är sugen?

Pappa och Majja har just gått hem, fick en matberedare av dom! Skitbra! :D Blir lite enklare att göra mycket mat till T sen när hon börjar äta bara vanlig mat! Är liiiiite nyfiken på mamma, Dennis, Malin och Krilles present som jag ska få imorn! :P

Vid 22 ska Thea äta välling och sen blir det nog att sova säng! Är jättetrött, jobbigt att stå och baka i 3 timmar :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0