BVC 6 månader

Blev en tidig morgon för Thea imorse, klädd innan 8.00! Vi som brukar ha riktigt slöa mornar ;)

Var på BVC klockan 10.00, det var inte så kallt som jag trodde att det skulle vara. Hade klätt mig för snöstorm tror jag! Det gick då bra iaf, sa samma sak som förra sprutan.. grymtade lite och sen var det bra med det! Vilken liten tuffing vi har! Läkarundersökningen var ok.. kollade igenom höfter och sånt. Sköterskan gjorde ett "utvecklingstest" skjutasade iväg en röd bil från skötbordet till golvet (Thea skulle följa den med blicken, vilket hon gjorde) + att hon fick en leksak som hon skulle byta från den ena handen till den andra handen (Vilket hon ockås gjorde..) Så allt var ok ;) Vägde 8130 gram och var 68,5 lång! Har vikt av pyttelite från sin kurva men det var marginellt, får väl kanske räkna med sånt när hon haft magsjuka, förkylning och tänder på G!

Sitter och spelar Guitar Hero... det går inte så bra. Är inte flink i fingrarna idag :P Thea har nyss vaknat från en liten tupplur, ska se om jag får henne att sova en stund till. Var vaken 4 timmar i sträck innan!!! Nu skippar jag tv-spelet och drar igång en film! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0