Broken heart.

Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva början på min dag. Alla känslor som svallar upp varje gång jag tänker på dig. När jag ser på Thea, ser ut och tänker att det blir nog en riktigt fin dag idag. En blandning mellan sorg, glädje och frustration. Jag vet att det nog kommer att bli bra såhär, att du är som en liten fågel som ska prova dina egna vingar för första gången. Försöka ta ett steg i rätt riktning i livet och det kommer absolut inte att bli lätt. Jag skulle så gärna ta dig under mina stora, varma och trygga vingar och beskydda dig för resten av livet. Jag vet inte hur det känns att förlora någon, har aldrig varit på en begravning, aldrig behövt sörja. Det känns som om du ska vara borta i en evighet! Så det är med både glädje och sorg som jag vet att du åker idag. Mitt hjärta ekar lite tomt på något sätt... försöker glädja mig vid tanken att du kommer hem på fredag. Hur ska jag klara mig utan DIG?! Min älskade vän.

Det kommer att bli en tung dag.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ni är världens finaste systrar, jag älskar er!

2009-02-03 @ 13:22:34
URL: http://sofiialu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0