Blä!

Dagen har inte riktigt blivit som jag tänkte... Thea har inte sovit särskilt mycket. Kanske för att hon sov så bra inatt... men det är väl bättre det! Har iaf hunnit köra och plocka ut diskmaskinen, rengjorde filtren (-som INTE var rena!) tvätten ligger i maskinen fortfarande.. kanske skulle ta tag i den! Jag fattar inte vars min unge får all energi ifrån! Men hon är då för det mesta glad :)

Idag har vi provat lite potatis och palsternackspuré... vilket slutade med kräk. Precis samma sak hände med äpple och pärongröten hon fick i förrgår. Tror att det är konsistensen hon inte gillar.. för gröten är då söt iaf! Päronpurén och välling är till belåtenhet... får nog pula lite med potatispurén några dagar! :P Ska på BVC på onsdag, läkarundersökning och vaccination, får väl höra om det finns några tips.

Kommentarer
Postat av: Louise

Njao, som det ser ut nu så kommer vi att ta över mina farföräldrars hus i Innervik såsmåningom. Vi längtar efter att flytta men man vill ju inte att de ska hända dem någonting så det är som både och. Men vi trivs jättebra där vi bor nu så vi har ingen panik :)

2009-02-17 @ 10:24:47
URL: http://chiqquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0