BIO.

Det var riktigt härligt med en långpromenad idag :) Pappa och Majja hakade också på, först gick jag och K till Ica och handlade lite grejer till middagen ikväll. Sen gick vi Sävenäs in till Öhn i Ursviken, svängde upp på skelleftehamnsvägen nedanför yttre Ursviksskolan och sen hem till pappa! Sen kom Malin och Krille och vi åt Majjas hemlagade semlor! MUMS! Nu är vi hemma hos oss, K lagade kyckling & ris till oss 4 och snart ska jag, Malin och Krille på bio! Ska se Yes Man, woohoo! Var länge sen jag var på bio, inte sen Thea är född iaf ;) Skulle ju vilja se Twilight men den har ju slutat gå för längesen! :P Får helt enkelt vänta tills DVD:n kommer ut! Kim ska vara hemma med Thea, han är ju inte så mycket för bio...

Imorgon ska jag nog fortsätta med mina bestyr, Thea har fortarande lite gojsigt i magen... så det kanske blir stan på tisdag.. eller nån annan dag i veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0