Asch!

Näe, vi hoppade av när det var någon som la ett bud på 850 000 stålar! Så det blir inte amiralsvägen! Synd, men det kommer fler hus ;) Vi ska och kolla på Kadett 45 (igen) imorgon... ska verkligen känna efter om det är ett hus vi kan tänka oss bo i för en längre tid. Jag har lovat mig själv att inte dra runt mina barn på en massa flyttar, har själv hittils bott i ca 14/15 olika bostäder. Flytta det kan jag!

Så imorgon blir det BVC klockan 10.00.. sen får vi se om vi kanske ska dra oss upp till stan. Känner mig lite sugen på att titta på folk, beror på om det är svinkallt eller inte :P Sen på eftermiddagen klockan 17.00 blir det visning!

Har nyss sett bygglov, blev riktigt fint! Nu ska vi se en film som går på 6:an, sen natti natt! <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja han är ju verkligen det! Synd att hans brorsa inte fick den genen:P Haha

2009-02-17 @ 22:55:58
URL: http://sofiialu.blogg.se/
Postat av: Sofia

Äsch då, synd med huset, men som du säger, det kommer fler!:)

2009-02-17 @ 22:56:54
URL: http://sofiialu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0