20090226

Jaha, då kanske man ska klappa sig själv på axeln och önska grattis på 22-års dagen ;) Ne, Kim har ju hunnit säga grattis (nästan innan vi vaknat!) och jag fick nyss ett sms av Sofia :D Om det inte är inplanerat att man ska firas i dagarna, hade jag fan glömt bort det! Så tokigt!

Haha, jag som pratade om att köpa mig en atlas igår! Min kära pappa köpte en åt mig! Han var på ICA Maxi och såg att det fanns en där, så då passade han på :) Så snällt!!! Igår blev det förresten en promme och sen hem till pappa. Vi åt middag där och såg Arga Snickaren. Kim var iväg en sväng med Krille och skulle hjälpa honom att byta nåt i bilen.. nåt stift...

Jag var faktiskt nästan vaken idag när Kims väckare ringde! Så skönt :) Alltså... jag har fortfarande inte bakat nåt! Inte ens en sockerkaka! Men jag hinner väl göra det imorgon kanske.. ikväll ska vi vara hos Kims föräldrar och det skulle inte förvåna mig om Ella har bakat! Hon är som en bakmoster, gott är det också! ;)

Imorgon ska pappa, Majja, Malin och Krille komma hit :) och på lördag ska vi fara till mamma. Hon skulle bjuda på tacos, mumma! Det är konstigt, det är alltid godare hos mamma... även om man har samma saker själv..! Nu ska jag mysa med min lilla bebis som ligger i soffan och tjollrar på! Sen lite frukost.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis i efterskott : )

2009-02-27 @ 22:28:44
Postat av: Sofia

Hoppas att du har en kanon helg!:) Å hälsa familjen SÅ MYCKET! Puss

2009-02-28 @ 10:25:21
URL: http://sofiialu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0