Upp-och-nervända-dagen.

Ååh, jag är typ trött! Det tar på att vara hemma med en speedad 1-åring som man måste springa och jaga med papper, för att torka bort snoret efter femhundraåttioelva:e nysningen. Thea är en liten dam som blir rastlös rätt så snabbt, det gäller att underhålla och hitta på saker. Satte henne i badet en stund idag, perfekt!
Imorse när vi hade haft e-mötet så såg det ut som om det seriöst hade gått en orkan genom vardagsrummet. Det var toarullspapper, framdragna dvd-filmer och xbox-spel och leksaker över heela golvet. Sen så var julgranen plundrad... där ser man! Så jag försökte lyssa (som inte är lätt, eftersom våran dators fläkt ballat ur) på vad som sas, skulle jag hålla ett öga på Thea också! Det gick ju som det gick. Har inte skrivit någonting på tentan, men satt tankarna i rullning. Tänker ägna min fredagkväll åt skrivandet när T har somnat, Kim ska på arenan och döma hockey... :P Men klockan 22.05 börjar det en film som jag vill se!

Jag och Kim såg filmen "Baksmällan" igår, riktigt rolig film! Jag lärde mig två nya ord, knarkarballe och fläskjesus. De ni! Krille (Eller Malin, du kan ju tipsa honom... antar att han inte läser bloggar!): Det är nog en film för dig & Björn!

Kommentarer
Postat av: johanna

det låter som att du haft fullt upp idag alltså:)Jag håller med dig om att baksmällan är en helt underbar film, så otroligt rolig. Det är svårt att inte skratta:P

2009-12-17 @ 22:15:51
URL: http://johannafo.blogg.se/
Postat av: malin

vi har redan sett den, var ett bra tag sen :) men den ÄR KLOCKREN! ;)

2009-12-18 @ 13:42:13
URL: http://irememberwhen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0