Ställa fram julgranen?

Jag hoppas att jag har lyckats klura ut vad som är fel med mina referenser ;) Har rättat till två grejer, så nu hoppas jag att det blir godkänt!

Såg att Frida satt upp sin gran... man blir ju liiiite sugen! Men jag vet inte om vi har någon julgransbelysning... måste kolla det! Vi skulle ju förresten till Frida idag, men hon är sjuk! Krya på dig vännen! Jag och Johanna ska träffas på Skeria imorgon, fixa lite böcker och annat.

När jag skulle lämna Thea på förskolan klockan åtta var det tjockt med folk i hallen. Dom skulle nämligen gå till kyrkan och se/höra teater och sång. Vilken tur att Thea åt frukost hemma idag då, ibland sover hon och jag har inte hjärta att väcka henne. Hon brukar äta gröt på dagis istället ;) Men imorse vaknade hon när K skulle fara till jobbet före sex, så vi låg i sängen och myste/ snoozade en stund. Thea är sååå mysig på morgon, kurar ihop sig nära en och gosar <3

Annars idag så ska jag börja klura lite mer på uppsatsen vi ska skriva över jul... och jag måste nog börja plugga lite smått till tentan vi ska ha efter nyår. Ska också göra slutklämmen på en VFU-uppgift.

Kommentarer
Postat av: johanna

vi skulle nog ha träffats idag istället:P jag la mig nämligen för att mysa med a en stund & självklart så somnade jag! haha. Maj-Lis har kommenterat mina referenser & markerat alla förnamn. Tpp, svaleryd K har skrivit blablabla... då har hon markerat K. Ska man alltså bara ha med efternamnet när man refererar? + att Luleå university of technology, Sweden var markerat. Vilket jag tolkar som att det inte heller ska vara med? men vi får väl kika på det imorgon. det är enkla korrigeringar så det går fort:) Ha en fortsatt bra dag! kramar:)

2009-12-08 @ 11:18:38
URL: http://johannafo.blogg.se/
Postat av: Frida

åh vad fin du är! jag känner mig mycket bättre och har bara lite feber som jag knappt märker av (dvs om jag inte provar febern och ser det med egna ögon för då blir jag plötsligt jättesjuk) men fikaerbjudandet står kvar så kanske nästa vecka någon dag?=)!!



kramisar

2009-12-08 @ 20:57:35
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0