Sällskapsspel.

Jag och Malin gjorde klart alla julklappar på stan idag :) Jag försökte hitta nåt att ha på mig på julafton... men hittade bara till Kim. Så jag får väl plocka nåt ur min "stora" garderob :P
Har nyss kommit hem från mamma. Vi har varit där ikväll med Malin, Krille, Kerstin, Thomas, Elin, Sandra och Rasmus :) Fikat, surrat och spelat sällskapsspel! Hur trevligt som helst! Att man inte spelar mer spel! Det gick skitdåligt för mig och Kim... vi kom sist! Thea sover över, vi tyckte att det var lika bra... annars skulle det antingen bli så att vi skulle måsta avrunda kvällen tidigt eller hålla Thea vaken. Inget av alternativen var särskilt bra, så nu ska hon få sova hos mormora två nätter i rad. :) Imorgon blir det dock ingen lång sovmorgon när jag ska träffa brudarna på Skeria halv tio.
Sen ska vi till mamma igen och ha lilla julafton, gammeln ska bland annat komma :D Mamma ska inte ha ett stort julbord, utan vi ska äta oxfilé! Skönt att slippa äta julmat 4 dagar på raken!

Nu ska vi snart krypa till kojs! Ska bara slå in några julklappar först. Natti natt!


Kommentarer
Postat av: Louise

Ha en riktigt mysig jul!:)

2009-12-23 @ 08:31:18
URL: http://chiqquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0