Referenser = BLÄ!

Men vad är det för feeeeel! Jag som nöjt lämnade in mina referenskorrigeringar... och tänkte great, nu har vi en sak ur världen! Meeen nääe då. Och det värsta är att jag inte ens fattar lite grann vad som är fel. Imorgon är vi bjudna till Frida på julfika :D Ja, vi ska ju plugga också försås, så då får vi slå våra kloka huvuden ihop :P

Kim kom hem och åt lunch med mig idag :) Han har jour i veckan (=jourbil hem) och då var jag tvungen att skjutsa honom tillbaka till jobbet igen. Kan bli lite tungt att köra två bilar hem ;) Efter det åkte jag till solbacken och handlade en matta och en julgran. Har funderat på om vi skulle ha en äkta gran eller en plast... det blev den senare. Tänkte från början att Thea kanske kommer att ha svårt att hålla tassarna borta från den... och då kanske det skulle vara smart att ha en gran som sticks! Men hon har blivit så himla duktig på att lyssna på vad man säger nu, så jag tror att det kommer att gå bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0