Pyntad och klar.

Vi var sååå duktiga jag och Johanna på Skeria igår :) Fick en massa gjort och det har faktiskt fastnat en hel del, bra att ha börjat plugga inför tentan! Tycker att det är skönt att sitta och diskutera och plugga tillsammans, man tänker och tolkar saker och ting olika och lär mycket av varandra :)
När J fick hämtning var jag i valet och kvalet om jag skulle hinna in till stan och köpa belysning till granen. Hade ca 30 minuter på mig innan Thea skulle vara hämtad på fsk. Men jag hann, just och pass! Visste ungefär hur jag ville att den skulle se ut, små ledlampor (som inte lyser blått!) hittade jag på gubbdagiset inne på CK. Så igår klädde jag våran gran och jag tycker att det blev riktigt bra! Stämningsfullt och nostalgiskt eftersom alla bollar är från mamma = en hel del pynt som vi hade när jag var liten!

Synd att bilderna inte blir lika bra som det ser ut i verkligheten.

Vi har inte köpt några julklappar än, men det ska bara köpas till Thea och Majja så det är ju ingen panik ;)

Kommentarer
Postat av: johanna

så fin den blev:) Jag håller med om att julgransbilderna inte riktigt ger den rätta känslan av hur det är i verkligheten! kramkram

2009-12-10 @ 14:56:35
URL: http://johannafo.blogg.se/
Postat av: Frida

jättefin blev den och hjälp vad jag blir stressad över tentan nu när ni har varit så duktiga jag ska sätta mig ned nu på stört!! vi ses på Måndag så ha en supermysig helg!!



kramar

2009-12-10 @ 20:28:29
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0