Lunchdate med Mallan.

Jag har hunnit allt skolarbete som jag tänkt göra idag, skönt! Så ikväll ska jag sätta mig ner och läsa om matematik i förskolan för att förbereda mig lite mer inför uppsatsen. Det är baaara en liten förvirrande grej. Vi ska vara klara med uppsatsen 29/1 och innan dess ska vi till Luleå den 18/1 och ha seminarier... där vi ska ? göra vad? Vi vet att vi ska prata om någontig i ca 10 minuter... för heeela stora klassen... och det kan ju vara lite jobbigt att stå och prata om vädret i 10 minuter. Så man kanske ska ta och slänga iväg ett mail till läraren! Ja det ska väl förmodligen beröra matematik... men det är många frågetecken kring hur/vad/när?

Malin har varit förbi, käkat lunch och vi har pratat av oss. Det är ganska roligt, man vet alltid när M har varit här. Det finns små spår, du skulle inte bli en bra inbrottstjuv sötnos, det kan vara en liten ihoprullad klisterlapp från snusdosan eller en kofta på toagolvet. Men jag älskar dig och dina små spår, du är världens bästa syster!

Nu kommer Kim och Thea hem :D

Kommentarer
Postat av: johanna

vilken myspropp hon verkar vara sötnosen:) Så skönt att du haft en bra pluggdag. Själv så började jag att läsa lite i det sociala livet i skolan, men jag hann inte långt förrän jag gav upp. Jag känner att jag måste förstå innebörden av psykosociala aspekter innan jag fortsätter. Har du någon bra förklaring? kramar!

2009-12-10 @ 16:47:18
URL: http://johannafo.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, jadu. Jag har mina små egenheter, men dom gör ju mig till mig :)

2009-12-11 @ 00:23:47
URL: http://irememberwhen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0