Lilla julafton hos mamma.

Det blev ett brutalt uppvaknade idag! Kims mobil ringde tio i åtta, HVBLÅÄRDOMBÄSTA!HEJAHEJAHEJAHV! Fyyy fan, jag trodde att jag skulle hoppa 5 meter upp! Känner mig fortfarande lite småsur av detta uppvaknande... inte ett bra sätt att börja dagen på precis.
Träffade iaf Johanna, Frida och sötMollie på Skeria. Tyvärr hade inget caffé öppet... så det blev att säga God Jul och Johanna den sötisen hade med sig en julklapp till både Mollie och Thea. Thea har gjort en långsovare i em... undrar när hon ska vakna, så hon kan få öppna paketet!
Mormor och morfar stannar hemma i trygga Åliden idag... när det ska komma mer snö.. så är det inte roligt att ligga efter vägarna. Vi ska iaf upp och hälsa på dom på fredag :)
Min sambo kom just efter en stadstripp med Stefan. Jag fick en pumatröja och ett xboxbarnspel! Tack älskling!

Längtar tills vi ska äta middag!

Kommentarer
Postat av: johanna

jag hoppas att julklappen ska passa:) Jag kan ju inte hålla mig, en sådan sötnos som thea måste ju få sig en liten julklapp:) Hoppas kvällen blir supermysig! kramar!

2009-12-23 @ 16:41:16
URL: http://johannafo.blogg.se/
Postat av: johanna

du är så välkommen:) Hur var julklappen då? behöver ni kvittot för att byta så är det bara att ni hör av er:) kramar!

2009-12-26 @ 00:41:29
URL: http://johannafo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0