Julfint.

Idag har Kim, Thea och Ella varit och badat på Edda. Jag var på stan och inhandlade lite julgrejer... det gick ganska bra- inte allt för mycket folk, trodde det skulle vara mycket värre!
Så nu har jag gjort julmysigt i vårat kök, ätit pizza till middag och snart börjar disneydags. :)

När Thea har lagt sig ska vi se den senaste Harry Potter filmen, nog för att jag redan har sett den på bio... men man kan aldrig få för mycket av Potter ;)

Imorgon ska vi till mamma, Kim ska och döma hockey. Hon har bjudit in sina vänner, några från sitt jobb och jag har bjudit med mig Frida (Mollie). Johanna är i Sthlm och hälsar på sin systeryser ;) Jag ska baka pepparkakor... tänkte göra ett papparkakshus.. men det blir liiite jobbigt att göra det själv.. och jag ska ju dessutom se om Thea också ;) Jag får ta min sambo till hjälp och göra ett hus hemma.

Kommentarer
Postat av: Frida

hej vännen=)! Jag ska jobba förmiddag istället för eftermiddag imorgon så jag kan inte pyssla men tack för inbjudan dert hade varit jättemysigt=)!!



kramar

2009-12-05 @ 19:16:51
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0