En glimt av våran morgon.

Ni skulle bara veta vilket litet gotroll Thea är på morgonen :) Hon är så mysig och gosig och man vill bara äta upp henne! Tanken har slagit mig fleeera gånger -Kanske skulle ringa till fsk och säga att hon får vara hemma idag? Meen jag vet att efter lugnet kommer stormen ;)



Sitter och kikar på barnkanalen och väntar på vällingen. Hon drar alltid på sig filten när hon krupit upp i soffan.

Thea ääääälskar böcker! och hon vill gärna att man ska  sitta med henne och hon får peka och "berätta" vad som finns på bilderna :)


<3

Kommentarer
Postat av: Malin

alltså. denna lilla dam är OLAGLIGT söt. jag kommer snart att äta upp henne!!!!!!!!!

2009-12-11 @ 00:22:01
URL: http://irememberwhen.blogg.se/
Postat av: Frida

okej det ska jag har faktiskt inte öppnat böckerna varken igår eller idag men jag har skrivit ned det jag gjort på datorn nu så då blir det enklare för oss att sammanställa allt=)!!

kramis

2009-12-11 @ 12:01:26
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0