Det går inte riktigt min väg just nu.

Vi hade den tråkigaste och mest ogivande dagen hittills i Luleå igår! Och inte blev det bra väder att köra hem i heller, som jag hade önskat. Men vi tog oss hem iaf ;) Det kommer att bli mycket plugg över jul.. Omtenta på 2 uppgifter 17-22 december, uppsats över heeela julen, salstenta i januari. Kul? Näe, inte mycket!

Har varit och lämnat Thea, bytt sängkläder och skottat, vi har ju faktiskt fått SNÖ!
Egentligen skulle vi träffas på Skeria idag, men det blev ändrade planer. Så nu är det bara att skrida till verket... ska sätta mig ner och försöka fixa kompletteringarna jag fick på en uppgift. Skit! Känner att peppen inte ligger på topp idag. Sa till K för nån kväll sen att nu skiter vi i allt och drar till Afrika eller nåt! Det är ju tur att vi har våran morot: "Det blir säkert roligare när vi börjar med inriktningen!"

Det är tur att jag har Kim och Thea, mina ljus i livet! <3

Kommentarer
Postat av: johanna

& det är tur att vi har varandra så vi kan stötta & peppa varandra när det känns tungt:)

2009-12-01 @ 13:47:32
URL: http://johannafo.blogg.se/
Postat av: johanna

har bokat grupprum 13 på lärcentrum imorgon. 9-13, är fullbokat i bibblan. kram!

2009-12-01 @ 14:00:01
URL: http://johannafo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0