Dagens bästa rubrik.

Jag har så många tankar att jag vet inte ens vad jag ska skriva om. Undrar om Kim eller jag ska hämta T idag? Man kanske skulle ta och plocka bort efter lunchen? Testa det nya medlet jag köpt till dörrarna i duschen? Vad ska vi äta till middag idag? Oj, nu kanske jag borde börja skriva på matteuppsatsen! Jag vill ha en lika dan dator som M, liten och behändig! Perfekt när man ska på Skeria! Undra hur mycket ström julgransbelysningen tar? Jag måste fara på stan och handla de få julklappar vi ska köpa i år. Jag har inte bakat lussebullar än och lucia var igår. Hoppas Theas eksem på baksida lår blir bättre snart, att kortisonkrämen hjälper. Vi skulle ha varit och hälsat på pappa och Majja nån dag. Ja ni fattar...


Kan ju iaf berätta att nu är alla referenser rätt! Det stod tom  "Mycket bra!" :D Så nu är då det klart. På torsdag börjar omtentan och sen är det "Jullov" i iaf fem dagar, eller jag har gett mig själv ledigt då. :P

Kommentarer
Postat av: johanna

haha, så söt du är vännen!:) Jag har också klarat korrigeringarna nu. Men jag tror dock att det mest berodde på att hon blev less på mig. haha! Jag hade fortfarande ett.."har kommenterat lite. Tänk på det till nästa gång" haha. Vad kul att genusboken faller dig i smaken:) Nu ska vi kicka some ass i veckan så vi kan njuta sen:) Kramkram vi ses imorgon!

2009-12-14 @ 14:15:00
URL: http://johannafo.blogg.se/
Postat av: Frida

vad skönt gumman jag hejar på dig och johanna och försöker göra instuderingsfrågorna åt er nu eftersom att ni har hemtentan att tänka på också men jag har kört fast! vi jobbar på imorgon och sen ska jag också ha jullov=)!!



kramis

2009-12-14 @ 21:30:45
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0