Bula - check.

Ja, nu har lillan fått sin första bula. Hon lutade sig mot kudden (ståendes) på divandelen av våran soffa. Kudden hade glidit undan lite så den hade inget stöd av det hårda ryggstödet. SÅ tjof så låg hon på mage på golvet, skrikandes som en liten gris! Men det gick över ganska snabbt som tur var, men bulan är ett faktum och ett blått streck över ena kinden. Gissar att hon fick en smocka av både blombrädan och elementet på nerfärden... tur att elementen här hemma inte är så "hårda" och kantiga. Då kunde det nog ha slutat riktigt illa!

Men KIM! Nu ligger han och sover i soffan, igeeen. Vad ska jag ta mig till, måste nog sätta honom på en vitaminkur eller nåt! Jag ska iaf se "Bridget Jones dagbok" på 5:an nu... tänkte jag.
Ja just ja! Vi är för tillfället billösa, vi som trodde att vi skulle få hämta bilen igår... men när K ringde dit så sa han att vi skulle få hämta den tidigast onsdag/imorgon (tror jag) bilen skulle på lack och allt sånt tjosan... så man är lite handikappad för tillfället. Lite dåligt att dom inte informerade om att det skulle ta flera dagar att byta en baklucka! (Det kanske är sånt man ska förstå? Men inte vi iaf ;) )

Sitter och kikar i en pixibok :)


Kommentarer
Postat av: johanna

vilken tur att det gick bra för lillan! Bion var bra, är dock besviken på mig själv eftersom jag aldrig läste klart sista boken. Har därför inget att jämföra med. vi ses om några timmar. nu blir det en date med john Blund. kramkram

2009-12-15 @ 22:57:14
URL: http://johannafo.blogg.se/
Postat av: Malin

börjar vara mammalik till tuuusen! :)

2009-12-16 @ 13:35:00
URL: http://irememberwhen.blogg.se/
Postat av: johanna

nu gäller det gumman, Lycka Till! :)

2009-12-17 @ 08:09:00
URL: http://johannafo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0