Bad imorgon.

Våran dotter tyckte att det var bättre att sova i mammas och pappas säng klockan fyra imorse. Klockan halv sex vaknade hon igen, pappan gjorde en vällingflaska, Thea somnade om och mamman var klarvaken. Jag la mig i soffan och såg klart "The holiday" och blev less på tv:n när det inte visades något bättre än Morronsoffan på 4:an. Thea vaknade igen vid kvart över åtta och sen var det full rulle. Vi åt en mysig frukost och duschade innan pappan kom och skjutsade oss till mormora på Moröbacke. Vi åt mammas älgköttsoppa till middag, INTE fy skam!

Imorgon ska vi och bada på Eddahallen med mamma och (hör & häpna) badkrukan Dennis ;) Jag har fortfarande inte kollat in rean på stan... men jag klarar mig nog ändå. ;)
Nu ska jag se film med K!

Jag funderar på en sak. Jag ska nog sluta skriva om mitt pluggliv här i bloggen! Visst finns det roligare saker att berätta om än hur mycket det är som ska göras eller hur mycket ångest jag har över att jag inte öppnat böckerna under hela jullovet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0