Åliden-tripp.

Vid lunch igår så ringde mamma och "bjöd in" sig :) Visste att hon skulle till Jörn och hälsa på gammeln, och jag bangade inte utan jag och Thea hakade på. Dom blir alltid lika glada när man kommer! Meen, min lilla trollunge har smittat mig med sin förkylning... näsan har runnit konstant heeela natten och det enda nässpray som fanns var Theas! Men det dög.. en stund iaf ;) Sen så hade jag svårt att somna för att T låg och hostade... sen vaknade hon vid 4... åt välling och låg och strösov fram tills... mamma <3 gick upp med henne vid sju eller nåt sånt. Så det har inte blivit så mycket sömn för min del.
Thea och Kim for till Ursviken och åt middag ikväll.. medans skulle jag vara hos mamma och läsa lite mer för min omhemtenta. Det skulle ha gått mycket bättre om det inte var så att K åkte iväg med mina grejer som låg i bagaget på våran bil. SÅ det blev inget pluggande idag heller... men nu till min glädje så såg jag att inlämningsdatumet har förlängts med en dag! Känner mig inte ett dugg stressad :)

Det är iaf skönt att vara hemma! Jag och Kim ska se den nyaste Wallanderfilmen. Känns som att det var flera dagar sen vi hann se varann, jag älskar dig Kim :)

Kommentarer
Postat av: johanna

hejhej. jag hoppas att ni får en mysig dag i detta snöande:) jag har en fråga, hur ska du skriva referensen från lpfö i texten? läroplanen för förskolan (1998).. blir det fel om man skriver så? jag känner mig lite vilsen angående det där:P kram på dig!

2009-12-21 @ 10:35:53
URL: http://johannafo,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0