Tisdag.

Har städat upp och sorterat tvättstugan, nu är det "bara" ute- och inneförråden kvar... det går nog ganska fort (kan ju intala mig det iaf) vi sorterade ganska bra när vi flyttade. Så det ska jag väl kanske roa mig med idag.. eller någon annan dag. ;P Kanske ska passa på att njuta av min sista lediga mammadag innan skolan börjar. Imorgon smäller det! Är mest hispig över hur jag ska hitta! Kim ska till Bergsbyn efter lunch, han sparar sina jobb till ikväll. Olja altanen + dörr på framsidan och klippa häcken!

Thea har just lagt sig, hade det tydligen lite kämpigt med ögonlocken på förskolan. Vi lämnade henne vid nio imorse och hämtade vid halv elva. Allt hade gått bra, lite gnäll.. trött och snorig till tusen!

Kvällen blir lugn, kanske en film och en godisskål ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0