Skolstart.

Haha, jag kan nästan inte säga annat än läs Fridas inlägg! Det är väl ungefär så man känner sig nu!

Nämen, det har gått ganska bra i Luleå. Jag skulle sova hos min moster i N Sunderbyn.... ... meeeen fick erbjudande om att samåka med Johanna och Frida istället :) Kändes himla skönt att komma sig hem igår vill jag lova! Dagen med stort D, man var på helspänn, mycket folk, phösare, generaler, stor skola, hitta parkering, hitta l o k a l e n!!! Kom på mig när vi satt i den första samlingssalen... (jag som brukar ha stenkoll på allt) FAN jag glömde både börsen och snuset i bilen! Snuset för nerverna och börsen för terminsregistreringen! Men det löste sig iaf :) Jaa, jag var hur trött som helst vid klockan 22 på kvällen. Min stackars syster som ringde just när jag låg i soffan och halvsov... jag var väl inte den trevligaste att prata med:

-Varför ringer du på den här telefonen?!!! (Hemtelefonen, Thea sov och tonen är inte ljuv)
-Öööh, för att jag har lite pengar på mobilen.. och är hos mamma. Tänkte att det var lika bra...
-Jaha!
-Meen är du sur?!
-Nej!!!
-Vad gör ni?
-Ser på film!
-Nääääheee.. jaha men då vill jag inte prata med dig om du ska vara sur! Hej då!
-Nehe.. Hej då!


Det är tur att du känner mig Malin :) Sorry, ska inte hända igen <3

Jaa... man är väl lagomt förvirrad.. fast ändå har man fått mer klarhet än innan veckan började! Så det är ju bra :) Känns jäääättebra att vi iaf är 3 från Skellefteå och att vi hamnat i samma grupp! Kommer nog att bli många timmar tillsammans dom närmaste 3,5 åren :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Några kändisar från Skellefteå eller är det nya stjärnor?:P

2009-08-27 @ 21:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0