SÅÅÅÅ ROLIGT!

YES!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad vad vad? Inte alls nyfiken;P

2009-08-16 @ 22:31:00
URL: http://sofiialu.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej :)



jadu det där med böcker är inte lätt, ibland vill lärarna att man ska ha de nyare böckerna, även fast att det står 04 på litteraturlistan och ibland spelar det ingen roll:P Men jag tycker du är väldigt duktig som redan betäller böcker;) Jag har bara köpt 2-3 böcker hittils! Jag har annars lånat på bibblan, både statsbibblan och skerias. Böckerna som står på litteraturlistan kommer du förmodligen bara använda dig lite av så mitt råd till dig är att inte köpa alltför mycket böcker!:P Du kommer se det sen när du börjar utbildningen, ni kommer använda er av massa böcker, men vissa ska man bara läsa en sida, eller ett kapitel av, så "slösa" inte massa pengar på böcker som sen bara kommer ligga! Men självklart, är det böcker som du känner att du kommer att ha nytta av senare i din kommande yrkesroll så köp :) haha.. Jag vet inte om jag var till så stor hjälp, hör av dig igen om du funderar över ngt mer! Kram kram

2009-08-16 @ 23:13:40
Postat av: Bea

Ååå tack Jenny du är en ängel, nu känner jag mig lite lugnare :)

2009-08-17 @ 08:51:52
URL: http://beeatriice.blogg.se/
Postat av: Anonym

Måste ses snart vännen.. var så himla länge sedan =/

2009-08-17 @ 14:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0