Min lilla lilla Thea :)

Thea är småsjuk, hade feber efter sovstunden... blev bättre med lite alvedon. Men hon var inte glad! Började gråta så fort jag satte ner henne på golvet... inte lätt att hänga tvätt! Sååå hon satt i min famn och gnydde ett tag och sen var det nästan full rulle igen. Vi åkte iaf till mamma och höll M sällskap :) Blev middag och sen åkte Kim och Thea hem så T fick lägga sig och sova. Sa hej då till min lilla dotter redan då... antar att hon kommer att sova när jag åker imorgon. Känns jättekonstigt att vara utan henne i 3 dagar! Inte få gå upp på morgonen och se hennes glada smile... jag överlever väl får vi hoppas. Det är nästan det som känns värst, inte att jag ska träffa en massa okänt folk eller hitta till rätt ställen eller bo hos min moster som jag inte har varit hos sen jag var liten. Ååå jag saknar henne redan trots att hon ligger i rummet bredvid! Måste nog gå och kika på henne!

Ska först gå och packa allt jag ska ha med mig imorgon!

Ja, jag kommer att sakna dig också Kim :) Älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0