Matfesten?

Det verkar vara väldigt växlande väder idag! Solsken och regn samtidigt! Hade sovmorgon till halv tio, Kim for vid åtta imorse... han försov sig till domarkursen :P Våran privata väckarklocka är inte hemma, hon är hos farmor och farfar. :)

Igår var vi med Janina hela dagen :) Bjöd på lunch och min pappa hade tajmingen att komma just när jag lagt i spagettin, så han fick sig lite mat också!
Vi for på bio och såg den nya beckfilmen, jag och Jocke tyckte den var bra... Kim & Janina lite sådär.

Kim slutar vid tolv idag, sen ska vi till Ursviken och hämta våran skatt :D Kim var lite sugen på att fara på matfesten.. har ju gratisbiljetter.. men det lär ju vara folk i sinne!!!

Imorgon drar jag iväg till Luleå, massssa föreläsningar och intron! Man lär vara ganska mojsig i huvudet, är ju inte van för fem öre. Kommer hem på onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0