Inskolning.

Sitter hos mamma på Moröbacke efter en runda på stan med Thea och Malin. Kim är i Bergsbyn med Larsson och när dom kommer och hämtar oss så blir det väl hem och göra lite middag. Känner mig sugen på grillat, kanske blir imorgon så marinaden får dra lite :) Iaf, på stan hittade jag mig ett par nya jeans på Gina och lite skolgrejer på Bokia. Thea fick en fleecejacka och en mössa, hon var dock inte den nöjdaste damen på stället! Kanske var jag som klädde henne lite varmt.. men det är inte lätt när det blåser ute och man ska gå över viktoriabron!

Imorse hade vi inskolning en timme på Nallebjörnens förskola :D Blev lite mer än en timme, Thea lekte och hade sååå roligt! Personalen verkar kanon, så jag känner att det kommer att bli jättebra det här :D Ska dit imorgon också. Känns också riktigt bra att Kim också får vara med under hela inskolningen :) S m a r t med semester nu!

Har dragit på mig en förkylning och hade frossa som en galen när jag skulle lägga mig igår. Inte kul! Men det är väl bättre att bli förkyld nu innan skolan börjar ;) Känner att jag som har allt under kontroll nu inför starten.. så nu ska vi njuta av varandra när pappsen är hemma.

Det är sååå härligt ute nu! Man känner att hösten är på gång, det är ju faktiskt lite gult redan på en del björkar :D Mysigt!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det låter ju kanon med dagiset:) SÅ SKÖNT att ni fick på atorp!

2009-08-17 @ 21:47:00
URL: http://sofiialu.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det förstår jag!:) Pirrig inför skolstarten då? Ska ni vara i Luleå första dagen eller?

Jo det känns skönt, åsså får hon leka av sig:)

2009-08-18 @ 15:23:52
URL: http://sofiialu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0