Hemmafix.

Vi har satt upp både tavlor, lampor och dekorerat lite mer i Theas rum. Vi håller just nu på att skruva upp hyllorna ovanför tv-bänken... sånt som vi inte ska göra tillsammans.. men det är liiite svårt att göra det själv. Jag tog mig en bloggpaus, vilket nog var ganska bra. Jag kan bli ganska irriterad på Kim (som verkligen gör sitt bästa) men som kanske ibland väljer dom lite lättare vägarna. Men nu börjar det verkligen likna nått! Snart är första hyllan på plats ;)

Thea och Kim har varit till Kims faster Karin och hälsat på idag så jag fick lite tid alldelens själv här hemma! Lite konstigt var det, när man är van att alltid ha någon i krokarna! Som ni kanske ser på inlägget före så tänkte jag beställa böcker.. som inte gick så strälande som jag ville.. Mamma ska hjälpa mig sen ikväll, skönt! Har pratat med min moster och det gick bra att bo där :D Nice, sen har jag aktiverat och fixat en massa andra smågrejer inför skolan. Har bytt gardinerna i vardagsrummet också, det blev riktigt bra! Har ju faktiskt inte lagt ut några bilder på vårat nya hem än! OCH ingen inflyttningsfest heller.. illa! Ja den som lever får se :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0