BVC 1 år.

Imorgon ska vi inte upp till Luleå, laddar batterierna till den riktiga starten på måndag istället :) Thea ska på "dagis" från 9-efter lunch, hon ska alltså äta där för första gången. Sen ska vi och äta lunch med Kims pappa på matfesten och sen tror jag att vi ska åka till mamma och städa ur bilen.

Thea har varit med pappsen på BVC idag. 1-års kontroll och vaccin! Trodde inte att hon skulle bli vaccinerad eftersom hon är förkyld.. men det blev då iaf :) Hon hade reagerat som vanligt, grymtat till lite, våran duktiga flicka :D Sen så fick vi svar på Theas prickar och det var som vi trodde -mollusker! Men sköterskan hade sagt att det var bra att hon hade det nu, när dom är äldre så kliar dom... Thea är så "liten" än så hon bryr sig inte. Dom kommer att försvinna av sig självt... men det kunde ta lite tid.

Nu ska jag gå och vara lite social med min sambo :) Som hade: Klippt häcken och städat ur både kylen och safferiet igår när jag kom hem :) Tänkte för mig själv att jag kanske ska vara borta oftare, när det händer så mycket när jag inte är hemma :P (Det kanske är det som är hemligheten med karlar Louise, snart kanske han byter gardiner också haha ;) )

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha, jag måste kanske alltså utrymme stället för att det han ska ta saken i egna händer!:)

2009-08-28 @ 12:32:07
URL: http://chiqquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0