Dagen har börjat bra!

Vilket glädjande mail jag har fått nu på morgonen. :D En kille som "nog vill köpa" våran lägenhet, ska ev komma och kolla imorgon! :D Så roligt, hoppas!

Riktigt trevligt hade vi igår också, fruktsallad, kladdkaka och bra sällskap av Janina och Jocke! Det var förresten länge sen jag åt fruktsallad, det är ju som en sommarrätt! SÅ härligt, snart smäller det bara till och då är det Juni! Då händer det massor med bra saker, vi har flyttat(/ håller på), Kim fyller 25 år, Fredde går ut nian, grillsäsong, soligt förhoppningsvis och en massa annat som är bra med sommaren! Nuuu ska det väl inte bli mer snö?!

Idag måste vi upp till stan, måste fixa lite grejer till lägenheten.. b la ett telefonuttag.. (som vi inte använder eftersom vi har ip-tel) en provburk med våtrumsfärg - måste ju fixa dom där hålen efter elementet!!! En sak som jag helt glömt bort är att det saknas en kakellist! Det är lätt att bli hemmablind.. ska höra vad Dennis kan göra! Ska ändå dit och hämta ett par tröskellister som han sågat till ;)

Kom just på att man ska vara så himla tacksam att man har så underbar familj och vänner, som alltid ställer upp. Hjälper en när det krisar och jag har tänkt mååånga gånger hur mycket jag beundrar ensamstående mammor! Jag vette klåån om jag skulle palla! Det är ett tufft jobb att vara förälder.

Så nu ska jag gå och slipa det jag spacklade igår och sen göra mig iordning för dagen!

Linslusthea!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Lillpruttan!:)

2009-04-22 @ 10:26:01
URL: http://sofiialu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0