Tisdag.

Nice, somnade på soffan igår klockan 22. Jag och Thea hade en stojlig kväll medans pappan var på avslutningsbowling. Thea hade bestämt sig för att vara vaken heeela kvällen och så blev det! ;) Det var klätterrace här hemma, dukarna på borden är inte säkra för 5 öre!
Sen imorse var min underbara sambo snäll och gav T välling innan han åkte till jobbet så jag fick sovmorgon till klockan 8.00 :D Härligt, känner mig utvilad!

Idag har vi varit på en liten promme, nog för att det småduggar... tycker det är lite mysigt faktiskt! Var förbi hos moffe och Majja och hämtade in posten (dom är i Göteborg i veckan) och nu är vi hemma igen. Funderade på att ta en tur upp till stan.. men det kan bli senare i veckan istället. Kom som inte på nåt bra skäl till att fara.. och då brukar det bara bli tidsfördriv.

Så nu ska Theapea sova en stund (är det tänkt!) och jag ska ta mig en varm kopp choklad och läsa bok!

Busungen! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0