Fredag.

Nästan så att jag var pigg när Kims väckare väckte mig imorse! Man har ett rus av lycka i kroppen! :)

Idag ska vi hämta upp mamma i stan och sen fara en sväng på solbacken! Ska kolla på en matta på Rusta, såg att dom hade rea nämligen. Vi har en jättefin rumsmatta... men den är beige och vårat nya vardagsrum har beiga tapeter... så nån färgklick vill vi ha! Vi får väl se om vi får en tid på banken idag också... Kim skulle ringa våran bankman ;)

Annars blir det att schåa på här hemma i helgen, ska höra om mamma kan vara barnvakt till Thea. Nu ska jag gå och göra mig klar för dagen medans T sover.. lägger ut lite bilder först :) (Det var på tiden va?!)

       

Bild 1: Koolingen i sina nya solbrillor :)
Bild 2: Sover sååå gott i pappas famn! Ja det är ju inte bara T som sover :P
Bild 3: Ajjjjjjabaja! Blomman är favorittuktningsobjektet.
Bild 4: Har ätit lasagne med heeeela ansiktet ;)
Bild 5: Sitter och leker i sitt rum!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0