Moi.

Men va fanken! Det verkar inte som att snöandet ska avta.... det bara ökar! Tror att vi håller oss inne idag, Thea ligger och sover (igen) men hon kommer nog att vakna alldelens strax och vara sugen på lite lunch. Själv har jag just ätit, stuvade mackisar och köttbullar. Satt och tänkte på vilken mumsig lunch Kim ska äta på någon av stans restauranger idag.. dom äter alltid ute på fredagar.. men ja ä int bitter ja!

Jaha, så vad ska man hitta på idag då? När man ska "bara" vara hemma med T... Liite locknde är det ju att gå till pappa. Malin och Krille kommer dit i em och lämnar igen bilen. Lämgtar jättemycket efter Malin :D Hoppas vi kan träffas någon dag i helgen, antar att M är rätt så Theasugen! :) Det är sååå roligt att se dom tillsammans, bådas lycka när dom ser varandra! Theas smile är upp till öronen och det är väl typ bara när hon ser mig och Kim det är så annars. Hon älskar verkligen Malin och Malin henne, är härligt att se. <3

Ja, här kommer en bild på nya frillan...

Ja jag vet, det ser typ ut som ett passfoto!
Aaa.. det kanske kommer en bättre bild sen! :P

Nu håller Thea på att vakna! Lillbusan :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Men vad läckert!:) Färgen ser nästan ut som min.. iaf i svartvitt ;)

2009-04-03 @ 14:24:26
URL: http://chiqquita.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Mycket bra! =) snyggt, härligt med kort också!

2009-04-03 @ 16:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0