Simma lugnt!

Har stökat bort lite nu på morgonen, elementkillarna har också varit här... dom hade tydligen glömt sätta igång värmen i våran lägenhet.. vilket då inte har märkts! :P

Vet inte vars den här dagen ska bära av än. Antingen ska vi gå på stan med Janina eller så ska hon komma hit. Skulle behöva kika på lite kläder till lilltrollet som växer så det knakar.. och det skulle vara skönt att få komma ut och tänka på nåt annat än radhusköpet. (som fortfarande känns overkligt!) Nu blev jag sååå osäker igår, tänk om banken skulle ändra sig! Då har man betalat handpenning och skrivit kontrakt, = kontraktsbrott. SÅ Kim skulle lugna mina nerver och prata med våran bankman idag, vi har ju trots allt ett lånelöfte och igår sa han att vi skulle träffas i Maj och lägga upp bolånet, fixa med internetbarnk..osv... Så blir det när man tänker hit och dit! Och tänk om jag inte tar mig in på en enda utbildning som jag har sökt... det är många sökanden i år! Huvva, nu ska jag tänka på någonting annat! Ska gå och kolla vad jag ska äta till lunch :)

Ikväll tror jag att jag ska åka till mamma, skulle behöva träffa henne. Min älskade mamma <3

Ser just nu om en Kvinna hos Maolu i efter 10... hon simmar med delfiner. Det skulle jag också vilja göra just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0