Fredag.

Godmorgon, ja... eller jag och Thea har varit vakna sen klockan sex :P Nu ligger T och sover och jag sitter bara och njuter av att det är fredag idag :D Inte så stora planer för helgen... på söndag ska vi iaf till Kims farmor (som fyller år) och farfar på kalas. Skönt att inte ha så mycket planerat, iofs skulle jag och mamma har varit till stan och kollat om vi hittar ett par skor till Thea som hon kan ha i fjällen!

Klippt vart det igår! I nacken där det är som kortast är det väl ca 2 cm! Sååå skönt! Vet att frisörerna passar sig för att klippa föör mycket.. men jag var ganska bestämd och sa att jag absolut inte var rädd för en stor förändring. Håret växer ju trots allt ut :P Hon var imponerad av slingorna mamma gjorde förra helgen, att det var så jämnt! Cred till min älskade mamma!

Har lånat ut bilen till Majja idag... eller ända tills ikväll vid tjugotvå tiden! Såå idag är jag billös, ska nog gå till pappa sen. Dricka lite kaffe och surra! Ser att det småsnöar ute, tur att det är rätt så varmt iaf, inte 10-15 minus! Hoppas solen tittar fram senare idag... det är väl kanske inte så troligt!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Väntar med spänning på bildbevis från klippningen! =) Härligt att höra att någon som vågar prova nått nytt!

Vet inte om jag skrivit till dig tidigare, men jag är ute här varje dag och kollar vad ni hittar på för bus! =) så roligt att få hänga med på allt som händer. De tackar jag för.

Ha en trevlig helg! kram

2009-04-03 @ 12:07:27
Postat av: Bea

Rebecka: Kuligt att du tittar in :D Det var inte igår! Kram

2009-04-03 @ 12:47:53
URL: http://beeatriice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0