Torsdag.

Hahahahahahahahahahahahaha... näe jag får fnatt! Ni kan aldrig gissa vad vi hade för kvällsnöje igår! Vi målade om i den lilla hallen. OMFG, färgen vi hade fanns inte.. den vi köpte var en nyans mörkare.. så det var bara att börja måla det. Nu jävlar är jag less.. nu hoppas jag att allt blir klart ikväll när Kim kommer hem med bänkskivelisterna. Hoo.. nu på morron har jag tömt gamla blommor från balkongen (från förra sommarn! :P) och storstädat hela lägenheten. Det ska komma en kille och kolla ikväll :) Tänkte att vi skulle få oss ut idag, det är varmt! :D

Ja, jag hade inte bara tråkigt igår. Var på långromme med mamma och Carina, kändes skönt!

Imorgon är det fredag och Kim får helg! Malin kommer och vi ska mysa heela helgen! <3 Mamma pratade om att grilla, mummma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0